Navigatie

Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland:

* Luchtkussenenvelop €1,99 ( voor als je alleen kaarten bestelt)

* Brievenbuspakket €3,45

* Pakket €5,75

Er wordt tijdens je bestelling bepaald hoe er verzonden zal worden dus je ziet bij het afrekenen welke verzendmethode er gekozen wordt.

Als je een bestelling plaatst boven de €45,- betaal je geen verzendkosten. Joehoe!

België:

* Luchtkussenenvelop €3,- ( voor een paar kaarten ) 

* Brievenbuspakket & pakket €9,- 

Als je een bestelling plaatst boven de €70,- vervallen de verzendkosten.

Moet ik thuis zijn om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

95% van de bestellingen worden in een brievenbusdoos ( of luchtkussenenvelop) verstuurd dus daar hoef je niet thuis voor te zijn. Bestellingen die niet in een brievenbusdoosje passen worden als pakket verstuurd. Hier krijg je, net als bij je brievenbusdoos bestelling, een track & trace code van. 

Ik heb voor de optie afhalen gekozen, en nu?

Op het moment dat jouw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden krijg je hier een bericht over met de locatie ( altijd in Doorn ) en de dag dat je het kan ophalen. Uiteraard kan het in overleg ook op een andere dag, je kan dan gewoon een mailtje terugsturen. Betalen is altijd vooraf en kan niet tijdens het afhalen. 

Hoe wordt er bepaald hoe er verzonden wordt?

Als je alleen een paar losse kaarten bestelt worden die in een luchtkussen envelop verzonden. Het merendeel van de bestellingen gaat in een brievenbusdoosje ( posters ook altijd ivm de stevigheid van het doosje ). Bij grote gecombineerde bestellingen kan het zo zijn dat er in pakket verzonden moet worden maar dat wordt allemaal keurig berekend door het systeem. Vanaf 45 euro wordt er gratis verzonden! 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

In principe worden alle bestellingen binnen 48 uur verzonden, meestal zelfs binnen 24 uur al. Afhankelijk van PostNL zou je vervolgens niet veel later ( 1 à 2 dagen ) je bestelling in huis moeten hebben. Als je een pre-order bestelt ( staat er altijd duidelijk bij met en gele rand waar pre order staat en bovenaan in de tekst staat de verwachte levertijd ) komt je bestelling zoals in de tekst vermeld. 

Ontvang ik een track and trace nummer?

Wordt je bestelling met een brievenbusdoosje of pakket verzonden dan ontvang je automatisch in je mailbox een track and trace code.

Voor welke betaalopties kan ik kiezen?

Je kan bij het afrekenen voor IDEAL kiezen of voor vooraf overmaken. Je krijgt dan een mail met het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe over kan maken. Op het moment dat het geld ontvangen is krijg je hier een bevestiging van en wordt je bestelling verzonden. 

Hoe kan ik contact op nemen met by bird?

Je kan mailen naar info@bybird.nl of je kan via Instagram of Facebook een berichtje sturen. Er wordt bijna altijd binnen 24 uur gereageerd op je vraag of opmerking. 

Zijn de by bird producten beschikbaar voor wholesale?

Ja!

De kaarten, A4 en A5 posters, de 5 gifttags, schriften, mini hartjes stickers en de twee A6 notitieblokjes zijn allemaal van de eigen 'by bird' lijn en zijn beschikbaar voor wholesale.

Je kan hiervoor een mailtje sturen naar info@bybird.nl

Kan ik mijn bestelling als kado naar iemand anders laten versturen?

Natuurlijk! Je vult dan bij het afrekenen je eigen adres als factuuradres en het adres waar het pakketje heen moet in bij afleveradres. Elke bij by bird bestelling wordt feestelijk ingepakt dus dat komt helemaal goed. Mocht je hier nog vragen over hebben kan je mij natuurlijk altijd mailen. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja dat kan. Op de homepage onderaan in de footer kan je klikken op de link ‘retourneren’ en dat wijst zich dan verder vanzelf.

 

 

© 2016 - 2017 by bird | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.